onsdag 22. april 2009

Glimter med mitt fravær.. eller nærvær..

Jeg ble usikker. Merka at jeg kunne ikke det ordtaket heller. Jeg er jævla dårlig på ordtak faktisk, enda så godt ordforråd jeg har.

Men nok om det..
Jeg har faktisk mange gode uskrevne blogger på lur, men jeg gidder liksom bare ikke. Vurderer å legge ned hele driten nå, og starte på ny frisk, det hadde vært fint. Føler det er ny frisk jeg trenger nå som jeg har blitt layout-ekspert! Hvis jeg gidder så skal jeg gjøre det. Lage en hvit og fin blogg med mange bilder. Nå går det mot bildetid. Det er vår, snart sommer. Under en måned til sommerferie. GREAT!

Men til da, kos dere i sola, snøen eller hva du enn måtte ville!

5 kommentarer:

Ida Aurora sa...

NEI, du må ikke legge ned bloggen! !!!!!! nå skal jo jeg starte opp igjen også:D:D

Kristin sa...

Eg syns ikkje du skal legge ned bloggen eg heller.. Ka skal eg da flire av liksåm? :) Nei, fortsett me skrivinga.. Å det gjør jo ingenting om det ikkje blir kvær dag.. Førr litt e jo bedre einn ingenting, saint? :)

Tonje sa...

Søte jenter:) Kan hende jeg bare starter på ny frisk egentlig!!!:) Men vanskelig å gjøre det med den protesten fra mine to eneste fans;)

Anonym sa...

Næi næi du har da flere fans du har jo meg og :-) Er stadig innom og sjekker jeg om det er nye innlegg og like lykkelig hver gang du har skrevet noe så fortsett du Chalie,,,,,klems fra tante på 37 1/2 på Strømmen:-)

Tonje sa...

Koselig Tante på 37 1/2 ;) Blir sikkert litt flere innlegg når eksamenstida er over. Stresser rundt verre enn mamma for tida:P