onsdag 14. mai 2008

Møff, Bøff, Nøff!

Bildet er dedikert til alle som skifter tilbake til vinterdekk hjemme i nord, som en liten påminnelse hva som kommer, for slik ser nemmlig solnedgangen ut, i tilfelle dere hadde glemt det! (Nå begynner jeg å synes synd på dere, muliggens fordi det bare er noen uker til jeg tenker meg hjem!)


Grunnen til lite aktivitet fra min side på bloggen, er at jeg er totalt blottet for engasjement, tid og kreativitet, ikke minst!

Eksamenslesing er virkelig energikrevende, tidkrevende og slitsomt... For tiden går det i lesing om mediepolitikk, som er vel og bra det, nå... skulle bare ønske jeg fant ut det før i forrige uke, så hadde jeg ikke hatt halve pensumet igjen to uker før eksamen, men neida. Heller ikke dette faget virket like spennende som tanken på en to-tre ukers ferie, flere ganger, midt i semestret. Desverre.

Det er dessuten mye kulere å ligge ute i sola om dagen enn å sitte hjemme å lese om mediemakt på dansk! Jeg er forresten motstander av dansk. Det er komplett umulig å forstå hva de sier, å når jeg leser det så tenker jeg på "dansk" så jeg faen ikke engang forstår hva jeg sjæl tenker! Det skakke værra lett nei!

Kreativitetens plutselige frafall har jeg ikke noe konkret svar på, men trekker liksågreit årsakssammenhenger med mine manglende tid og krefter, og skylder her også på Universitetet i Oslo! For en gjeng.. Ødelegger hele mitt sosiale liv for meg! (Noen vil kanskje påstå at jeg tildels har ødelagt litt for meg selv, siden jeg ikke har vært kjempeeffektiv(?) før nå nylig, men de blir ignorert til tusen!)

26. mai er i allefall helvettet over for denne gang, og da satser jeg på at eksamensfester, ferie, jobb, Prahatur og diverse festivaler skal hjelpe meg å finne min indre kreativitet igjen, så blir det en annen pip i fløyta, skarru se!

But for now, dere får ha en fortreffelig nasjonaldagsfeiring hvis vi ikke kreativiteten plutselig skulle finne en plass i hodet før den tid! Have fun, go MAD, (I Know I Will!!)

Ingen kommentarer: