mandag 22. september 2008

Charlie savner T-banen!


En av grunnene til at jeg har vært lite aktiv på sida her er at jeg har flytta siden sist.

Når man bor midt i byen så trenger man ikke lengre å benytte seg i like stor grad av kollektivtilbudet i byen, og greit nok er jo det, for man trenger jo tross alt litt mosjon.
En annen ting, er at jeg nå bort rett nord(?) for sentrum, og ser derfor ikke alle originale menneskene fra østkanten jeg så før (Liker meg veldig godt på denne siden av byen, er i og for seg mye tryggere, men folk er mye kulere på østkanten, mange flere originaliteter og snurrepiperier, på denne siden flommer det over av eiendomsmeglere, vestkantsberter som har boblejakker i 11 nr for stor, og som falt i hårspraybøtta før de gikk ut døra.)

En annen ting er at eg ikke lengre sitter på T-banen i mine egne tanker med musikk i ørene og ser på alle morsomme folkene som tar den, italienske mafiabosser, asiatere som nyter en god kvikk lunsj, og alle andre jeg har sett opp gjennom månedene på t-banen fra Carl Berner til Blindern.

Trikken er liksom ikke like sjarmerende, uansett hva.
Derfor vurderer jeg nå å begynne å ta t-banen i øst og vest, bare for å få litt inspirasjon og noen morsomme historier, ny søndagssyssel kanskje?! Kan godt gjøre fotosafari ut av denne slags hverdagssysser (dvs etter at jeg har fått meg nytt kamera, siden mitt deltes i to under Buktafestivalen i sommer!)
Bare å si i fra om noen kunne tenke seg å ta en annerledes sightseeing i Oslo...

2 kommentarer:

Anonym sa...

tusen takk snuppa :-)

Skal ta interiørkonsulent over nettet til neste år :-) Så da tar eg imot oppdrag :-)

å du, eg savne deg masse!!!

Anonym sa...

Ja det e drit morsomt!! Men har ikkje mista interessen for klær selv om eg har fått øyan opp for interiør, så dettan e dyrt :p HEHE..

Katti kommer du heim??

Goklemma!