torsdag 25. september 2008

24 begivenhetsrike timer!


For et døgn dette er!

Det hele starta i går med Katzenjammer- konsert på Fabrikken, releasekonserten for deres første album. Kjempekonsert, som jeg takket være min venninne Sigrid fikset meg inn på, for her var stort sett bare venner og familie av bandet, og ikke minst bransjefolk. Ja, og Atle Antonsen! Midt under en sang kom team-lederen sjøl ut på scenen og begynte å plystre (han er visst viden kjent for dette, men det har sannelig gått meg hus forbi). Ufattelig kult! Han er også stor fan av Katzenjammer, og hadde selv kontaktet dem etter å ha sett dem på By:Larm, Kred til jentene for det!

Jeg for min del blir ufattelig inspirert av at noen jenter får det så godt til som dette her, og gleder meg til resten av MIN høst, min selvrealiserings høst! Min samme venninne, Sigrid, er bassist, og har lovet meg noen leksjoner, så kanskje blir det meg dere en gang ser på en scene (ikke sånn nå, med en gang liksom, men kanskje etterhvert, hvis ikke min dårlige tålmodighet dreper den lysten til å lære også!)

Denne dagen skal fylles med mange spennende ting. Som nevnt er dette dagen for det O'store foredraget mitt. Etter en gjennomgang av det i går fant jeg ut at ti minutter går jævla fort, så det må vel ordne seg, selv om jeg er pissa nervøs, og ser at det nå er bare et par timer til jeg skal i ilden!

Senere i ettermiddag skal jeg på sofashopping! Så deilig det er å ha snille familiemedlemmer som hjelper til. Og jeg gleder meg. Treflis i rævva får ny betydning etter en og en halv måned på gulvet!
Ha en finfin dag folk!

Ingen kommentarer: