søndag 21. september 2008

Hey Ho, Let's GO!

Ja, nå er det pinade meg på tide at det skjer noe på denne gudsforlatte bloggen min igjen! Årsakene til liten aktivtet er mange. Nevneverdig er mangel på kreativitet, mangel på et kamera som i det minste kan gi noen fargerike bilder å pynte opp med, mangel på tid, og mangel på å gidde! Men nå er jeg i gang i jeg, jeg lover!

Siden sist har jeg startet på halvårets store selvrealiseringsplan. Jeg har vært flink jente på skolen (sånn ca), med årets første innleverte oppgave, jeg har begynt å lese 2 måneder før jeg vanligvis bruker, og jeg nerder på lesesalen dag ut og dag inn. I tillegg har jeg blitt inspirert av mitt fantastiske valg av 40-gruppe (40 studiepoeng innenfor et annet fakultet enn det du tar bachelor på), statsvitenskap. Hvilket fantastisk valg jeg gjorde med det, imponerer meg selv til stadigheter! Så nå har jeg offisielt startet min politiske karriere, ved å melde meg inn i AUF. Nå skal jeg kjempe for dere, kjære medstudenter!
Neste prosjekt; Melde meg ut av statskirka, og endelig føle at jeg gjør noe riktig for avskaffelse av den!

Jeg jobber i tillegg rævva av meg, og synes det er hur bra som helst når lønna kommer den 20. i hver måned!

Til tross for at dette innebærer en stressa hverdag med lite tid til et sosialt liv, så begynner jeg å venne meg til det, og faktisk like det! Man får da så mye mer energi av å være i aktivitet om dagen, selv om treninga fortsatt har latt vente på seg. MEN, det kommer, det kommer!

Vi sees igjen snart, og til da... Ha det så kul!!

Ingen kommentarer: