tirsdag 23. september 2008

Gøy!

Jeg har en liten sånn statistikkteller som forteller meg hvor mange som besøker bloggen min daglig, og etterhvert har det blitt ganske mange daglig. Ikke i forhold til Dagbladet og Vg, liksom, men i forhold til at jeg bare skriver mer eller mindre ubrukelige ting om meg og mitt, og det synes jeg er veldig koselig at folk vil vite mer om.
Men igjen, det hadde vært kjempekoselig om noen fler kunne legge inn litt kommentarer, for det er gøy å høre hva mennesker der ute synes om innlegg, bilder og ikke minst den nye layouten!

Jeg forøvrig er opptatt i hodet mitt med å planlegge et foredrag til torsdag om maktbegrepet i internasjonale politikkstudier. Spennende HÆ? Skjønner ikke helt hvordan jeg skal gjøre det, for basert på min egenskrevne oppgave - som forøvrig stinker ganske lett rumpe - så skal jeg altså prate om valgte tema i ti minutter. Jeg har nerver allerede, og bedre blir det vel antakelig ikke etter at jeg skal på konsert i mårra, dagen før D-dagen, og sikkert ta et par øl (Men kan man takke nei til gjesteliste på Katzenjammers releasefest?).
Skal prøve å begrense meg til BARE et par øl, men man kjenner da seg selv ganske godt.

Wish me luck da, uansett!

2 kommentarer:

Rags sa...

Katzenjammer-releasefest? Hvornårhæhæ? Jeg vil ooog!

Anyways, bra du ENDELIG har kommet i gang med bloggen igjen;) Nice layout!

Anonym sa...

Hei Charlie endelig er du tilbake jeg har virkelig savna skribleriene dine i sommer :-)

Du er bare råhærlig til å skrive og beriker hverdagen min med dine snutter..... Fortsett med det. Skal no snart se å få kommet meg på besøk til dere, det får bli etter høstferien for nå skal jeg og gutta nordover til helga til regnet blæ.... stor klem fra tante