torsdag 16. oktober 2008

Aiai..
Pizzaen vokste IKKE i ovnen, men den var faktisk over gjennomsnittlig god til å være kjøppizza, men fortsatt usikker på om det var verdt pengene!

Anyways...

I dag fant jeg ut at Selvrealisering høsten 08- del 2, skulle realiseres; Jeg skulle fikse opp i en del ting på universitetet, og spesielt på Samfunnsvitenskaplig Fakultet (SV). Har nemmlig funnet ut at jeg har to eksamener som krasjer i år, å tenkte at da vil kanskje den allerede kjente, mindre hyggelige dama i 7. etg på SV hjelpe meg! Men selvfølgelig ville hun ikke det, det vil hun jo aldri...

Jeg får da ikke tatt eksamen i politisk analyse, og dermed får jeg ikke tatt 40 studiepoeng dette semestret, og må dermed gå et halvt år lengre på UIO enn planlagt.. Hele neste års plan legges litt på is da med andre ord.
Også jeg som skulle begynne på journalistikk, eller film og tv eller foto- gjerne i København. Kan jo forsåvidt gjøre det likevel, men da blir det uten en bachelor i medievitenskap. Bittert... Bare fordi hun dama i 7. etg på SV sitter der på et jævla kontor, og er bitter for at hun ikke besto statsvitenskapen og endte opp der etter at hun ikke hadde flere forsøk igjen på noen fag på hele universitetet!! GRRR...

MEN.. jeg skal snart tenke positivt igjen, jeg kan jo alltids jobbe på cubus for resten av livet!

2 kommentarer:

Rags sa...

En ting er iallefall sikkert - du fåkke flytte fra meg!! Ellers så er jeg sikker på alt kommer til å ordne seg!:)

Tonje sa...

Hihi.. Nei, nå ser det ut til at du får allefall et år til med meg da raggaroo! :)