onsdag 15. oktober 2008

PPPP...Pizzafyll!


I dag var jeg som vanlig grisesulten når jeg kom fra jobb. Har hørt at det i grunn ikke er no sjakktrekk sånn kroppslig sett å spise etter 6/7/8/9, alt ettersom hvilken forskning man leser. Men jeg derimot, tenker som så, at siden jeg allikevel legger meg ca 4-5 timer etter normale mennesker, så har da vel jeg 4-5 timers lengre virkning på fordøyelsen enn normale mennesker, og med andre ord, kan spise 4-5 timer etter normale mennesker.

I dag sto jeg, som vanlig egentlig, lenge på Prix å vurderte hva magen ønsket. Det er kanskje ikke noe sjakktrekk sånn kroppslig sett å spise varmmat etter 6, men er jeg sulten så eter jeg hva faen jeg lyster!
Dagens valg: BigOne resturant! Tenkte at denne sikkert er stooor og saftig, da den koster rundt 40 kroner mer enn en grændis. MEN...
Jeg ble fanden suse meg lurt. For det første: Eska til denne pizzaen er faktisk større en vanlig pizza, da tenker mitt vanligvis så smarte hodet, at innholdet også er det. Inni dette har derimot Bigone prestert å putte en sølvdings som fyller ut eska, men som overhodet ikke passer pizzaen, som ligger der som en kubæsj i en stor åker!

SKUFFA!

Ja, vi får sjå da, om den smaker som Sonnys Stoltenbergpizza (det lokale gatekjøkkenet på hjørnet). Men anyways note to self; er du sulten og tenkte at denne vil du og samboeren bli mer enn mett på, ja til og med kanskje ha rester av i mårra, så tar du FEIL!!

Forresten, ikke spesiell økonomisk heller, da den verken er større enn vanlig pizza, og selv om den ser dritgod ut på pakken ender den sannsynligvis opp med å smake tilsynelatende likedan som alle andre kjøppizza, og fanden suse meg koster den 71,-... Å jeg som har angst for å bruke unødvendige penger for tida, ny note to self; Ikke handle på tom mage i finanskrisetida!

Ingen kommentarer: