torsdag 7. februar 2008

Charlie før helgen!

Det å være alene hjemme, er døden for en spillavhengig light. Etter to dager alene på kveldene, så er Chuzzle igjen blitt min bestevenn, og Text Twist. Hva faen skjedde med å lese liksom? Det utgikk i allefall. Burde ha lest, men gjorde ikke det. Også får man så fantastisk dårlig samvittighet for at man ikke har lest når man vet at det er det en burde ha gjort. Men det har jeg ikke, jeg tok visst helg jeg, på tirsdag når jeg var ferdig på jobb (Ja, jeg har endelig fått med en jobb, ekstrahjelp på klesbutikk, og det beste var at jeg fikk den over SMS.. Utrolig hvordan man ordner seg i 2008, takk for utvikling!)

Jeg vet at det å være flittig student, som jeg skryter på meg å være, ikke innebærer å spille Text twist og Chuzzle, men det er i det minste hjernetrim!?! (Utrolig hvilke unnskyldninger man finner på for å rettferdiggjøre ineffektivitet!)
Men neste uke satser jeg på å bli flinkis igjen, kanskje jeg kan ha en sånn annenhver uke med flinkis og nerd og annenhver uke med daff spillavhengig light!
Satser allefall bare på at Stockholmturen (!!!) i helga gjør meg godt, og ikke slår meg helt ut, eller med andre ord, at ikke øla slår meg ut etter denne helga og, for det var nok det som skjedde forrige helg. Torsdag og ennå fyllasjuk nemmlig! (Har en teori om at dette er en del av den dårlige utviklingen mennesket møter, hvor vi fort eldes, og blir for gammel for fylla med påfølgende nachspiel!!)

Men nå skal jeg kose meg med Chuzzle (er jo bare tull og et døfødt prosjekt å skulle så mye som å tenke på å begynne å lese klokka halv ti en torsdagskveld!) og varme til The Cure konserten på lørdag ved å synge sangene deres av full hals, å plage rævva av håpløse naboer (de klager faen meg på alt mulig i det her bygget nemmlig, se til helvette å få dere et liv som ikke innebærer å klage på oss! )

God Helg alle sammen!

Ingen kommentarer: