tirsdag 26. februar 2008

Inspirerende Helg!


Animal Alpha vokalisten!
By:Larm-dronninga her self, Ida-Maria

By:Larm- helga er nettopp overstått, i Oslo denne gang, og for en fest! 3 dager til ende, og enda litt til. Mye har man sett, mye har man hørt. Trond Giske på Superfamilykonserten i VG-Teltet på torsdag, Kronprinsen sjøl på Bloodlights på Rockefeller på lørdag, Norges tre kuleste damer; vokalisten i Animal Alpha, Agnete Kjølsrud, Ida-Maria og bassisten i Serena Maneesh, Hilma Nikolaisen. Man kan ikke annet enn å bli inspirert av slikt, og man blir småekshibisjonistist av mindre. Jeg vil også legges merke til, være en av de menneskene folk snakker om på gata når de ser meg, og tenker at der er hun som spiller bass/ gitar/trommer/synger (eller noe annet tøft) i ett eller annet up-and-coming band. Jeg vil rett og slett være kjendis, en som ”alle” vet hvem er.


Men hvordan i helvette skal jeg klare å bli det da med å synge i dusjen, og spille gitar på VELDIG lavt nivå hjemme hos mamma og pappa. Ikke vet jeg, men jeg føler at jeg burde oppdages snart, for et av mine mange(?) talenter(?). Dessuten lyver jeg på meg så mangt når jeg er på konsert, jeg er Frøya som spiller i et veldig kjent band på en kjempeliten plass i Nord-Norge som ingen har hørt om, da både synger jeg, spiller gitar, trommer og bass. Ikke alt på en gang selvfølgelig, og det varierer helt etter hvem jeg vil imponere. Jeg har uttalt at jeg skal spille på By:Larm i 2010, og på Roskildes største scene, Orange Stage allerede i år. Faen så langt jeg henger etter mine alterego!


Men i alle fall, hvis noen talentspeidere der ute tilfeldigvis leser bloggen min, så er det sikkert ett eller annet jeg kunne brukes til, så for all del kontakt meg!

Ps. Vil også anbefale alle å få med seg Animal Alpha, Superfamily, Cyaneed (17 år gamle jenter fra Alta, som til tross for middels kritikker under By:Larm burde sees) Bloodlights, The Disciplines og Ida Maria in concert, for det var faen meg over middels bra og inspirerende!

Ingen kommentarer: