mandag 4. februar 2008

MacGyver!


Ikke absolutt en av mine favoritter, men når man kommer hjem fra nok en traust forelesning så duger selv Macgyver for en som er nødt til å se på TV til enhver tid for å komme seg gjennom hverdagen, eller med andre ord, en JÆVLA TV-slave (Ja det er meg selv jeg nå sikter til!)
Men Back til Mac, MacGyver’n altså!

Som vanlig blir tankevirksomheten satt i gang, og stadig lurer jeg på noe nytt, så nå begynte jeg i grunn å lure litt på en ting, dør han egentlig noen gang i serien? Er han skuespilleren like tøff i virkeligheta (Etter å ha sett det derre programmet på Viasat 4 som han spiller i, så lurer jeg litt på om han nemmlig kanskje ER en tøffing, altså programmet er ikke noe kult, men han derre MacGyver’n er en stilig fyr, og jeg har en teori om at skuespillere ofte er lik sine karakterer)
Jeg lurer på om han derre Macaroonien (MacGyver’n) kanskje er litt som katta, eller emoer for den saks skyld, som har ni liv (og den med emo er jævlig intern for den som ikke skjønte det, og ei heller tenker jeg å utdype dette!)
Men jeg lurer nemmlig litt på om noen kan fortelle meg om han dør noen gang i serien, eller om han lever evig, og i så tilfellet, hvordan slutter hele MacGyver-serien egentlig? (Jada jada, jeg kan sikkert finne svar på alt dette på nettet, men etter halvannet år på universitetet blir jeg stadig mindre glad i selvlært kunnskap!)

Ingen kommentarer: