mandag 9. juni 2008

Charlies hverdag!

Cyaneed på scenen under Musikkfest 08, legg merke til de tre jentene foran scenen, de rocka villt med, og såg ut som jentene fra Alta var deres største idoler. MORSOMT!!


Men hva faen er ferie?
Jo, det jeg visst nok har nå?
Nei jeg tror ikke det.

Så snart man er ferdig med skolen, så er det ut i full jobb for å ha råd til å finansiere leiligheter, strømregninger, telefonregninger, tvregninger, utepils, sommerkjoler, prahaturer, festivalgleder og andre fornøyelige og ufornøyelige ting! Hva er opp med det?

Juni og juli byr ikke på såpass som studielån engang, noe som igjen fører til at man må jobbe rævva av seg hele sommeren for å ha råd til å leve! USJ!

Dette er nok også en del av den negative mandagsfølelsen i meg, ny uke, nye muligheter, og MYE stress i en hel uke frem i tid. Jobb faen meg nesten hver dag, lelighetsleting, visninger, faddermøter.. You name it!

IMK's sommerfest som jeg ikke en gang vet om jeg rakk å betale i tide sånn at jeg i det hele tatt får være med, jeg blir stressa!

Jeg liker ikke å stresse!
Jeg tror likevel ikke at det vises på meg at jeg stresser noe særlig nå egentlig. Men det gjør jeg... Virkelig! Inni meg.. Høyt blodtrykk er forbeholdt eldre, gravide, og resten av slekta mi (arvelig belastet), jeg vil ikke være en del av det, men frykter at jeg nærmer meg.

Men i allefall! Positive Charlie er fortsatt blant oss!

Lørdag var det Musikkfest 08 i Oslo, og man kan da virkelig ikke bli i annet en langvarig godt humør av å se band som Cyaneed (anbefales, 4 17 år gamle jenter fra Alta som spiller punk-rock-like musikk på norsk, I'm their biggest fan!), Pipedream, Charlotte and the Co- stars. Det hele topper seg ennå mer når man ser disse i 30 grader, sommersol over hodene, og til en hver tid har en øl i hånda.. ahh lenge leve å være musikkelsker!

I går var det visning på en finfin leilighet i Pilestredet Park, jeg ønsker meg den, så kryss fingrene alle sammen!

Og ja, ha en finfin uke og en finfin ferie!!

Ingen kommentarer: