torsdag 5. juni 2008

Sommer, sommer, sommer!!!




Operaen
Slottsparken

Noen bilder jeg har knipset i sommersolen!

I de siste dagene har livet mitt bestått av sol, sommer, grilling, bading og generelt sett livsnyting på HØYT nivå. Med ferie fra jobben, sånn ca, så har jeg til og med hatt tid til denne slags luksus.

Akershusfestning, Huk, Aker Brygge, Frognerparken, Torshovparken, Birkelunden, Karoline og Hogne-treff, operaen, slottsparken og Sofienberg er bare noen ting som har skjedd og blitt sett den siste uka! Blir ikke deiligere enn dette i 30 graders varme.

Likevel har jeg jo såklart ikke blitt no spesielt brun, og min selverklærte irskættede far får igjen høre at jeg skylder på han når det gjelder min melkehvite hud, som i stor grad trekker til seg solbrenthet og x antall fregner. Men det er viktig å holde motet oppe, og derfor satser jeg på at når rødfargen fra Huk i dag har lagt seg, så blir det gyllent og fagert! (Jeg vet like godt som alle rundt meg at det overhodet ikke er tilfellet, men det er viktig å være POSITIV på sånne her dager!)

Ja også er det verdt å nevne at mannen ved siden av meg på bussen utover til Huk i dag, til slutt hadde hatt en så lang samtale med seg selv, at han konkluderte med at vi nå var kjærester, og han lovet å følge etter meg ned på stranda! Det gjorde han heldigvis ikke, for 20 minutter på samme buss som han, 60 år gammel og meget inndrukket alkis, var evig nok for min del. Må også nevnes at dette var samme mannen som jeg i 2005 hadde et ublidt møte med, jeg som usikker 19 åring som ikke visste en skit om Oslo, og med en usunt kritisk holdning til mange av Oslos raringer, ble sittende på samme bussen som han. Denne gangen konkluderte han med at jeg ble å elske platesamlinga hans, og at jeg også da, MÅTTE bli med til Huk og bade, så skulle vi kose oss! Stakkar ensomme mann!

Ingen kommentarer: