torsdag 26. juni 2008

Ferie = fri?

Ikke hos denne jenta nei!

For tiden bor jeg i et evig kaos av pappesker, ting jeg har lagt frem for å pakke ned i pappeskene, en upakka Roskilde-sekk, en koffert full av klær jeg ennå ikke har pakka ut etter jeg var i Praha, klær jeg skal ha med på Roskilde, og klær jeg skal ha med meg hjem til nord på ferie.
Hvor skal man begynne?

Flytting i seg selv er stressende, men når man skal gjøre det mellom to ferier, og i tillegg prøve å kombinere pengetjening, så er det jævla vanskelig å forstå hvordan man skal komme gjennom alt, og hvor man skal begynne. Jeg har jo i og for seg begynt, men så snart en eske er halvfull, så sliter jeg med å forstå hva mer jeg skal putte i den. Også en fordel og ikke pakke de så tunge, tross alt jeg og kjæresten som må bære de ut i flyttebilen (som det forøvrig ligger an for at jeg må kjøre, og jeg er ikke mye gira på å skulle tøffe rundt i Oslo. Ikke veit jeg i hvilken fil jeg skal legge meg, og ikke er jeg sikker på hvordan jeg kommer meg til leiligheta. Hjembyen har en fil på hver side av gul-stripa, en rundkjøring og ingen lyskryss, så dette kan bli spennende!)
Men alt ordner seg for snille jenter!

Wish me luck!!

Ingen kommentarer: