mandag 16. juni 2008

Favoritter og snurrepiperier!

Jeg tenkte på det her om dagen, hva mine favoritthobbyer er.. Det viser seg at jeg har få. Det jeg egentlig liker best er å prate og å sove. (Ja i tillegg til å høre musikk, lese noen fine bøker, shoppe, og være sammen med folk jeg er glad i, og egentlig en hel del til, men det passer ikke inn i historien min!)

Jeg prater gjennomsnittlig litt mer enn andre mennsker, så noen ganger er det folk som ber meg om å ti stille. Jeg sover også gjennomsnittlig litt mer enn andre mennesker, eller ikke nødvendigvis mer, men jeg er nattens dronning og sover derfor store deler av dagen (sånn forutenom i dag da, når jeg våkna av en humle som surret i vinduet, og jeg synes det er den verste lyden i verden, og det faktum av at jeg er forbanna redd alle summende udyr, gjorde at jeg like gjerne sto opp!).

I den siste tiden har jeg lidd av narkolepsi, eller kanskje ikke akkurat det, men jeg har en tendens til å sovne litt her og litt der, og når det passer meg best. På T-banen, i slottsparken, i sofaen, i senga, være seg der jeg er når jeg blir trøtt! Men bare når jeg er aleine. Men når jeg likevel ikke har noen å prate med, så hvorfor skal jeg da holde meg våken, når soving er min nest største hobby!?!?
Synes det er helt rett og rimelig å få lov til å sove når ingen gidder å prate til meg, eller det ikke er noen der å prate med (kunne selvfølgelig snakket med noen på t-banen, men i Norge er dette lite vanlig, og ville sannsynlig resultert i innleggelse ved et mentalsykehus, da folk tror man er psykisk ustabil så fort man avviker fra det normale!).

Ja sånn apropos psykisk ustabile mennesker, det finnes faen meg en del psykisk syke mennesker der ute. Folk som utøver blind vold mot andre mennesker for en jævla 7/11 pose med villa champagnebrus og en pose potetsticks har faen meg problemer!
(Resultatet av dette var noe som minnet om hjernerystelse for mitt vedkommende, og et sårt kne for kjæresten min!) Det er faen meg håpløst at man ikke skal få lov å more seg enn lørdagskveld uten at noen bøller må ødelegge hele kvelden for en! Håper de sprang rett i en torpedo i sin flukt med 7/11 posen, etter at vi hadde havna i bakken! USJ..Provosert!

Nå skal jeg sove middagshvil, til tross for at det er 3 timer til jeg planlegger å spise middag. God ettermiddag!

Ingen kommentarer: