torsdag 26. juni 2008

Praha Baby!

Noen bilder jeg tok i Praha! Fine byen!

Maten jeg fikk da resturanten var fri for biff, BRA bytte, deilig var det!!
Miniatyr-Eiffeltårnet, Var helt på toppen, og det var en enorm utsikt over byen!
Rosehagen på Haugen vi kom til med taubanen!
Praha i solnedgang, vakkert vakker!

Som nevnt i forrige bloggen så var jeg i helgen på jentetur i Praha. Forøvrig verdens beste idè av mine venninner Helene og Henriette, ALL kred til dem!
Det ble en kjempefin tur, og vi storkoste oss hele helga. Shopping og champagne!

Billig ble det også, ting koster lite der nede, og hvis middagen kom på over 200 norske kroner, inkl. drikke, så var vi forbauset over at det var så dyrt. Gode vaner kommer fort!

Vi dansa, drakk, shoppa. Var på museum, så kirker, borger, bruer og en miniatyrversjon av Eiffeltårnet. Generelt sett en veldig koselig by, men med helt forferdelig service! (Ja bortsett fra de to jentene i pølsebua, og den ene jenta på Mandarin som snakka engelsk, søte folk!) Mange briter, mange nordmenn, mange mannehorer, mange slibrige kommentarer, men det er bare morsomt! Har aldri ledd så mye i hele mitt liv som på denne turen!

Takk mine herlige jenter for en fantastisk tur, og jeg gleder meg til Reykjavik-turen til neste år! (høhøhø, Søndag; 1 stk. særdeles fyllasjuk Charlie på gåtur, 40 graders varme - noe jeg aldri før har opplevd - en forstuet ankel, og masse gåing. Dermed bestemte jeg at neste år blir det enten Svalbard eller Reykjavik som blir reisemål!)

Ingen kommentarer: