tirsdag 10. juni 2008

Karma!

Karma er en morsom greie!
Jeg og min samboer fikk i dag en fantastisk leilighet, på Pilestredet. En vakker leilighet med balkong og stor takterasse, en perfekt leilighet for oss to!
Endelig har jeg gjort noe riktig her i livet for å fortjene å få den første og virkelig beste leiligheten, en som er akkurat som vi har sett for oss.

En leilighet hvor vi kan sitte ute på balkongen til høsten, med stearinlys og gjerne en koselig lysremse over hodene våre. Med et glass god vin, og med deilig bakgrunnsmusikk. For så å gå inn å sette oss under pleddet med en varm kopp te, mens vi ser en god film. Åh som jeg gleder meg til det.

Jeg gleder meg til å være nær skole, og nær jobb, alt i gangavstand. Til å sette meg på kafeen i 1. etg i bygget vårt, og til å gå tur på St.Hanshaugen! Det blir et herlig liv!

Alt dette får vi fordi jeg hjalp min nåværende nabo, en mann i elektrisk rullestol hjem da han var fri for strøm. Karma. Dette brukte jeg en av fridagene mine på, 40 minutter av dem, og selv om jeg var både sliten og svett, så føles det deilig å hjelpe noen som trenger det! Karma!
I dag holdt jeg et barn på jobb fordi moren trengte hjelp. Karma.
Fordi jeg er så trivelig, og over en god periode har opprettet meg det nødvendige Karmaen, så kan jeg og samboeren kose oss i Oslos peneste lille leilighet i høst, til vinteren, til våren og til neste sommer, lenge! Nå håper jeg bare at min kjære karma holder meg og min kjæreste sammen, og at vi er like lykkelige som nå, lenge! Og det tror jeg. Jeg tror på karma, og ikke minst kjærligheten!

Åh, så deilig en stressa mandag kan bli av de små og store ting i livet!

3 kommentarer:

Kristin sa...

Du e så søt! Du å karmaen din!
Eg elske å lese bloggen din! Rett å slett!

Tonje sa...

Hihi.. Takk Takk snuppa! Men i dette tilfellet stemmer det altså! Jeg lover.. bare pga langtids oppbygd god Karma at vi fikk leiligheten!
Jeg blir kjempeglad.. Mange mennesker som daglig er innom bloggen min.. Det varmer et Charlie-hjerte godt:)

Anonym sa...

Halloien igjen du morsomme niesen min:-) Nå kjeder jeg meg på jobb og husket adr. din og det er jo bare digg å lese siden din Tonjemor... Så kult at dere fikk den leiligheten, høres fin ut. Hørt noe fra Amerikafarerne???

Klems Tante Nina.