torsdag 15. januar 2009

Inspirert!!

Første dag i nytt semester er overstått. Å herremin, så inspirert av første dagen har jeg vel sannsynligvis ikke vært før!

Vi ble delt inn i midlertidige redaksjoner, og jeg håper håper håper at jeg blir, som først oppsatt, redaksjonens fotograf. Jeg har selvfølgelig ambisjoner om å skrive noen artikler, da gjerne en featurereportasje, men jeg har kjempelyst å lære meg å ta nyhetsverdige bilder, skikkelige bilder. Det blir i allefall spennende å lære masse om ting jeg i fremtiden har lyst å gjøre til levebrød!

Anyways...
Jeg simmer meg videre om dagen. Preppy family er nå laget, å det er fantastisk gøy å "leve" et liv så fjernt fra mitt eget, som kanskje over hodet mulig. Men det er det morsomme med The Sims, man lever ut frykt og fantasier. AIAI...

Ingen kommentarer: