tirsdag 31. mars 2009

Lystig!

Jeg er lystigere i dag! Lystig er fint!
I dag har jeg vært på en ganske fin forelesning sånn egentlig. Vi hadde nok hatt forhåpninger om litt mer praksis, men jeg synes i og for seg at det er spennende og lære om kamera-finesser og teknikk når man skal ta et bilde.

Nå håper jeg bare at noen kan aktivsere meg såpass at jeg får tatt noen fine bilder snart. Jeg innser at det burde vært noen fine bilder her inne på siden. Nå er det jo egentlig bare grå og kjedelig, og det passer da vel ikke meg helt.

Ellers i dag har jeg tatt trikken. Greit å ta trikken i grunn, men den kjørte så fort at dødsangsten meldte seg. Fra Ullevål og hjem er det bare nedoverbakker, så når trikken da kjører i noe jeg vil karakterisere som hundre og helvette, blir jeg engstelig for om bremsene egentlig funker. Det er liksom ikke kjempekult å sitte å lurer på om du kommer til å støte borti Ica-lastebilen som står parkert midt på Bislett.

På trikken i dag var det og noen bitre middelaldrende menn. De klaget som faen over at noen unge mennesker satt på "gamling"plassene. Men de var da faen meg bare 50, så jeg flytter meg ikke for dem, det får da være måte på, eldrebølgen kommer tidsnok likevel!

Nå skal jeg trene! Dette meg trening er nytt for meg, så per dags dato er armer og ben uten funksjon, stølhet har nådd nye høyder, men mer om treningen kommer en annen gang!

Have a nice one!

Ingen kommentarer: