onsdag 24. desember 2008

O Jul med din glede!

Nå er det faktisk blitt julaften! Fortsatt ikke kommet i den o store julestemningen, til tross for et kjempefint pynta juletre, skikkelig julestemning ute (tenker å ta noen bilder av det i mårra for å bevise hvor fint Nord- Norge faktisk kan være på vinteren), pakkene er lagt under treet, og nissene smiler til meg i hvert et hjøre i huset. Det ER jo koselig, ingen skal nekte på det, men satser alle mine penger på at stemninga kommer med pinnekjøttlukta i huset i mårra. Det må jo bare bli bra.

Jeg har forresten mange bra blogginnlegg på lur, for noen ting forandrer seg jammenta aldri, ikke Finnsnes heller! Men det får dere heller glede dere til i romjula, egner seg ikke på selveste julaften å skrive om det.

Jeg vil bare benytte anledningen til å ønske alle sammen en riktig god jul!

1 kommentar:

Kristin sa...

Gler meg tell å lese ka den blogginga du har på lur e førrnokka.. hihi.. EG E SPENT! :P