torsdag 12. februar 2009

Landskrise!

Det er offisielt.. Det er landekrise i heimen! Min store kjærlighet til The Sims viser seg nå å være over. The Sims valgte tydeligvis en ganske bitter end på hele det kjærlighetsforholdet og har nå bestemt seg for å slutte å vri vindeltrappene ferdig! Det stinker så jævlig!

Må jeg liksom tilbake til å leve i virkeligheten? Hva faen er gøy med det?
Her finnes ingen måter jeg kan jukse meg til 50 000 ekstra simeleoner med en enkel cheat, ingen ha-råd-til-å-kjøpe-alt-man-vil-ha! Det blir ingen flere badebasseng, ingen flere jacuzzi på takterassen, ingen bobleblåsere, ingen barer, ingen flere betalte regninger og ingen flere 52" tv-skjermer! Mitt nyforlova par får aldri æren av å bli gift, Mali rakk ikke å bli frisk av matforgiftninga, ikke veit jeg om hun ble gravid heller. Ola og meg fikk aldri kjøpt den bilen vi ønska oss, og Emily skal ikke få dra til sentrum som hun er så glad i! Ikke skal jeg finne flere jobber, og ikke må jeg bestille mer mat. Ikke skal jeg ringe andre simser for å invitere til besøk eller med på date. The Sims karrieren er desverre over. Jeg griner bitre tårer over den stygge avskjeden vi fikk...

Håper simsene mine får det like bra på den andre siden! Håper de husker meg for all den tid jeg la ned i deres liv. Husbygging, tapetsering, gulvlegging og interiørarbeid er ikke bare, bare!

4 kommentarer:

Kristin sa...

Kan du ikkje kjøpe deg ett nytt sims-spell? ;)

Tonje sa...

hahahaha, koste hundre tusen, for eg har alle pakkan.. Også også.. ja da får eg jo kje vette kordan det går med de eg har laga allerede!!

Ida Aurora sa...

hahaa..æ blir nu litt bekymra her.. kanskje like greit at du vender tilbake til den virkelig verden...

Tonje sa...

Men Ida, den virkelige verden stinker! Nå har til og med du sluttet på jobbet! usj.. nei nå er det ingen grunn til å fortsette:P hihi... Men jeg savner deg i allefall! Heeey, kanskje jeg skal lage en Ida på simsen min.. for nå funker den igjen.. heeeiyoo!:)