mandag 9. februar 2009

Informasjon

Nå har jeg vært for sløv.. Jeg innrømmer det.. Men det skjer så mye her i verden, både gode og vonde ting. Ting som tar på, på en eller annen måte. Ting som engasjerer, som rører og som man bruker tid på, på en eller annen måte. Men nå er jeg her igjen. Nå satser jeg på å være tilbake for fullt. Nå må jeg rett og slett skrive så mye som mulig, for å øve meg til tidsskriften vi lager med bachelor-gruppa. Det er så spennende.. Vi har ikke helt kommet i gang ennå, men fra og med denne uka, regner vi med at vi er fulltidsjournalister en tid fremover. Det er moro. Man må liksom tenke litt på en annen måte. Håper kanskje at noen av egenskrevne tekster blir av et slikt kaliber at jeg kan poste noen her. Spennende.

Akkurat i dag er jeg ikke så veldig engasjert. Det eneste som fasinerer meg for tida, er at etter jeg fylte 23, så har jeg overhode ikke vært fyllasjuk etter alkohol-inntak. Jeg føler meg rett og slett kurert, og innrømmer at 23 kanskje ikke er så gammelt som jeg hadde trodd. Kanskje det rett og slett gjør meg yngre. Kanskje er jeg ikke fyllasjuk fordi jeg holder mitt nye og bedre liv på et stabilt nivå. Kanskje dette gir meg noen herlige karma-poeng som senere byttes inn i helgene. Kanskje er det mange andre faktorer som gjør dette vidundret meg kroppen min, eller kanskje 22 er bakfylla alderen fra helvette. Ikke vet jeg, men jeg tenker meg et større forskningsprosjekt på området. Dersom noen kan bevise eller motbevise dette, så ta kontakt, denne saken vil jeg til bunns i!

3 kommentarer:

Hilde sa...

Hehe ;) Du e no søt, Tonje :) Eg har ikkje smakt alkohol d her året eg har vært 23 år, så eg har ikkje nåkka å sei på den saken :p

Anonym sa...

Yesss endelig er du tilbake:-) d e bra har savne sidene dine Tonjemor du e så døkti..... Godt du e back igjen.... Men det med fyllesjuke tja tror ikke det blir borte ved fyllte 23..... Eg e no over 40.....

Hilsen Tante Nina

Tonje sa...

Hehehe, nei Hilde det e no greit, du har no på en måte vært litt opptatt ;) Går det bra med guttan dine da??

Tante, no e eg tilbake for fullt.. eg love..! Må bare finne den O'store inspirasjonen igjen vettu... Blir alltid litt borte vekk når eg har vorre heime:P