mandag 23. februar 2009

Pjatt

Bloggerglede er liksom ikke helt til stede. Noen av mine favorittbloggere bestemmer seg for pause, eller at de skal reise bort og ikke ha tilgang til bloggoppdateringer, andre bestemmer seg bare for å "glemme" bloggen. Jeg vil og vil, men får ikke til.. Ikke så ofte!

Det eneste jeg har produsert i det siste er et ganske rævva kåseri om nordlendinger. Skal pusse litt på det etterhvert, så kanskje en eller annen gang at det blir bloggverdig!

by:Larm skulle gi meg mye inspirasjon, men å studere bass-spillende jenter var overraskende nok ikke så skrive-inspirerende. Skulle ønske jeg hadde hatt en slik en taske (veske) til kameraet mitt, så kunne jeg hatt det med meg på larmen, men det har jeg ikke, så det ble med tanken. Tanken som teller sier man, vel bildene i minnene kan jeg som oftest ikke dele med noen andre.

I dag er det fantastisk vær i oslobyen, så kanskje man skulle ta seg en tur ut å ta noen bilder, har ikke blitt noen fotosafarier etter at ny-kameraet kom i hus for faktisk to måneder siden, og det er rett og slett for dårlig!!!
Håper på våren nå. Jeg tror kanskje det blir det. Det er sol og varmt ute, men livsfarlig å bevege seg på grunn av fallende istapper over alt. Var en halvmeter fra istappe-døden på lørdag, men det gikk sannelig bra denne gangen også!

Greit å forsove seg en halvtime til jobben også! Hey Horray!

(Var forresten meninga at dette innelegget skulle være usammenhengende, beskriver min "sto opp klokka 10 over 7 som følge av telefon fra sjefen til samboeren, hvor vi da skjønte at vi var ti minutter forseint til jobb allerede- form")

Ingen kommentarer: