fredag 4. september 2009

Fredags"undeholdning"

Greit å huske på sånn i mårra i stresset og rushet på Oslo City! Svensker får det sagt!
Naaaamm!

Jadda, Pizza i ovnen, øl i kjøleskapet, smash i bollen og en liten fanta i glasset. Fredager er jo i grunn ganske deilige, sånn når man ser bort fra at man jobber sjuende lørdagen på rad i mårra.

Uansett.. Det er fader meg ingenting på tv på fredager lengre. Så i nøden spiste fanden fluer, og jamme satt jeg plutselig å så på Charterfeber. Engasjerende nok med fjortiser som sprader rundt i for små, men dog matchende (med hverandre that is) bikinier, fotballdrakter, hettejakker eller hva det måtte være. Serriøst, jeg mener det liksom, hvis du faen meg ikke er blitt voksen nok til å ha din egne stil og fortsatt matcher BFF'en (Best Friend Foreveren) din med vilje, så synes jeg faen ikke du er voksen nok til å stikke til syden aleine heller. Hvor faen er foreldrene? Jeg lover dere, hadde jeg hatt ei datter på 16 (nokså umulig i grunn, men du skjønner) så hadde jeg ALDRI latt henne reise aleine med venninna som er kjent for å være litt av en løssluppen jente til Aya Napa eller Sunny Beatch eller hva faen de heter alle disse stedene. Når jeg tenker meg om så hadde jeg nok ikke sent meg selv til klamydiabeach eller Aya Gonorè for den del heller, jeg finner det rett og slett utrolig lite atraktivt.

Nei gi meg øl og konserter, gjerne over en uke i strekk gjerne i kombinasjon med Danmark og et visst jorde, da er jeg fornøyd!

Ha en fornøyelig helg!
Klem fra EngasjerteCharlie på 53 år som atpåtil har kink i nakken!

Ingen kommentarer: