onsdag 16. september 2009

Nei vent...

... Jeg er faktisk ikke helt ferdig med valget enda. Feiringa tar jeg såklart til helga!
Men jeg må si en ting til. Jeg har sett litt på de ulike fylkenes valgresultater, og innad resultat i kommunene.

Det er ingen hemmlighet at jeg ikke kommer fra verdens navle, men jeg visste ikkje at en tredjedel av min kommune besto av inkompetente mennesker, som bare vil ha billigere bensin, mindre utlendinger (såvidt meg bekjent gikk FRPs valgdeltakelse opp ganske betraktelig etter at vi for noen år siden fikk asylmottak på Finnsnes), billigere sprit så vi slepper å brenne den selv og "kultur har vi jo ikke likevel hjemme, så hvem faen bryr seg om det?" Trist og pinlig spør du meg!

Jo visst er en tredjedel av innbyggerne i Lenvik kommune lure nok til å stemme Arbeiderpartiet, og jo visst har vi (foreløpig) AP-ordfører. Jeg har lyst at det skal holde seg sånn, og derfor skal jeg etter hvert komme meg nordover igjen og revolusjonere Lenvik kommune sammen med min nyinnmeldte Arbeiderparti-pappa!
Ved kommunevalget om to år nekter jeg å sitte å se på at nesten en tredjedel av menneskene hjemme har lyst å rævkjøre samfunnet vårt!

Takk for meg, og takk for at det fortsatt finnes vittige folk her til lands som sikret rødgrønt flertall!

Ingen kommentarer: