fredag 18. januar 2008

Erlend Loe, veien til et nytt og bedre liv!


Som nevnt i en tidligere blogg, så har jeg lidd av det som så fint heter lett spillavhengighet i ferien. Dette ser heldigvis ut til å gradvis forsvinne etter jeg kom tilbake til Oslo. Ikke helt, men noen ting er vanskelig å kurerere, og jeg er vel antakeligvis på steg 9 eller noe i et 12stegsprogram. Jeg er gjenforent med vennene mine, og snart klar for skolen, så jeg har konkludert med at det må være det 9. steget. Men likevel så har jeg nå funnet et nytt spill, som jeg og kjæresten kan gjøre sammen, som så fint heter TextTwist (du finner det på msn.com -games, side 3 på word&trivia), anbefales på det ypperste, men også dette burde komme med advarselstag om at det KAN være avhengighetsskapende.

I tillegg har jeg før skrevet om hvordan jeg skulle bli et nytt og bedre menneske etter juleferien, noe som jeg også er i gang med nå. Erlend Loe skulle bli mitt første steg mot ett nytt og bedre liv, og sannelig klarte han det ikke på bare 2 og en halv natt. Det var den tiden jeg brukte på å lese Naiv.Super. og er nå hekta på å lese. I mangel på annet leser jeg pensum, sannelig, 3 dager før skolen begynner, og jeg har lest en hel artikkel OG skrevet notater.

Takk for Erlend Loe!

1 kommentar:

Kristin sa...

Les DU pensum FØR skolestart.. du e ALTFØRR flink! :P