onsdag 9. januar 2008

Spillavhengig, hvem jeg?

Mitt favorittspill chuzzle! CHUZZLE CANUZZLE PEOPLEZ!!


Nå sitter jeg her, i mørket. Strømmen har gått så langt øye kan se. Hva faen skjer? Jævla irriterende er det i allefall. For det første så er jeg mørkeredd, og alt jeg har for hånda er pc'n, som sakte, men sikkert renner ut for batteri, og mobilen, som ikke engang har blitzlys på kamera (Faen så mange ganger jeg har forbannet den telefonen for all dens feil og mangler!) Og for det andre, så var jeg midt i et spill med MSN-Kabalen med kjæresten min da strømmen og internett(såklart, det styres jo av alle de her kablene) ble borte, og det er da jeg innser det. Klokken er halv 4, og i likhet med de andre nettene i ferien kommer jeg meg ikke i seng, fordi jeg spiller på nett. 123-Spill har visst blitt min nye bestevenn, men likevel min største fiende. Dette går ut over nattesøvnen. Jeg er spillavhengig... Light, sådan, men likevel, dette er ille.

I nøden spiser likevel fanden fluer, Mahjong Titans på pc'n duger, selv om det er det hele jula har gått med til.

Følg med for oppdatering om min spill-avhengighet. Før dere vet ordet av det er jeg innlagt på grunn av hersens dagbladet.no og deres reklame for 123-spill!

1 kommentar:

Kristin sa...

Konge bra skrevven!
Du kommer tell å bli forfatter en vakker dag.. å eg GLEDE meg tell å læse boka!