onsdag 23. januar 2008

Kreative Charlie

I dag har jeg sett mange blogger, mange, alt fra svensker, moteblogger, Erlend Loes filmblogg, rare folks blogger, og normale folks blogger. Blogg er gøy. Ikke annet å si om den saken.

Men jeg blir så himla inspirert, jeg vil være kreativ. Jeg vil skrive, lese, lage ting og la andre ta del i det. Jeg vil lage filmer, musikk, bøker og bilder. Jeg vil ha photoshop. Jeg vil gjøre morsomme ting med bildene jeg allerede har. Jeg vil ha et speilreflekskamera så jeg får tatt mange fine nye bilder. Andre kamera er bare kjedelig, og kvaliteten blir ikke det samme. Alle bilder jeg tar, tenker jeg, hva om jeg nå hadde et speilreflekskamera. Tenk så bra!

Praktisk å snart ha bursdag, men for å få oppfyllt alle drømmene mine, så burde nok også Røkke og Stordalen vært bestevennene mine. Ikke at jeg klager på de jeg allerede har altså, de er jo tross alt verdens beste venner. Men jeg mener, jeg burde hatt de i tillegg!

Jeg ønsker meg også billigere ting, ting som folk har laget, bilder av meg og mine hærlige mennesker som jeg er så heldig å kjenne, men mest av alt, en knall bursdag omringet av folk jeg liker!

Bursdag er fint, og nå er det bare to dager og to timer igjen! (VELDIG viktig å ha nedtelling mens man ennå er ung og vakker, for om bare noen få år er bursdager tabu!)

Ingen kommentarer: