mandag 7. januar 2008

Nytt år, nye muligheter, og sånn

Er forøvrig dritt lei av å lage nyttårsforsetter hvert jævla år, som jeg holder i en to-tre dager i midten av januar (for studenter begynner gjerne hverdagen først da), så i år tenkte jeg å prøve noe nytt.
Jada, jeg skal starte et nytt og bedre liv, men bare fordi jeg skal oppleve mer i 2008 enn før.
Mitt nye og bedre liv, eller nyttårsforsettene som de fortsatt kalles, er i hovedsak å reise mer og benytte meg av tilbudene jeg faktisk har i Oslo, fordi jeg gjennom hele oppveksten klagde over at det aldri var noe å gjøre, og at det bare hadde med at jeg bodde på en liten drittplass i Nord- Norge å gjøre. Så i år blir det i allefall flere konserter, flere billigere utenlandsreiser, og mer kino på meg.
I tillegg skal jeg prøve å bli strukturert, kjøpe meg en bok hvor jeg kan holde oversikt over alt jeg har planlagt å gjøre hver dag, og faktisk prøve å holde meg til skjema. I tillegg skal jeg få mindre inkassovarsler, som jeg ender med å sende til mamma og pappa for at de i det hele tatt skal bli betalt.

Godt nytt år, og lykke til med deres nye og bedre liv!

Ingen kommentarer: