onsdag 23. april 2008

Deilige våren!

Kolonihagen på Rodeløkka! Vakkert vakkert vakkert!
De blå blomstene uttafor blokka mi, som ligger som en eng over garagene. Enda vakrere!


Våren er virkelig her! Nå er det riktignok jeg som nyser, og klør i øyene, men my oh my det er verdt det. I helga var det grilling, pilsing og herlig parkkos som sto på programmet, og hva er vel bedre tidsfordriv i sola? Ikke vet jeg...

Får håpe at de dagene med regn og dritt som er meldt fremover, kun varer kort tid, selv om det vil bli lettere å få lest til eksamen på disse dagene! Men som den optimisten jeg er, så satser jeg på at parklivet også vil by på litt Waldahl og Merkelsen (Pensumbøker).


I går oppdaget jeg forresten noe veldig pent, Rodeløkka Kolonihage. Vakker sak med små hytter midt i byen, deilig! Så jeg endte opp med å ta meg en liten minifotosafari før jobb i går.


Åh, lenge leve våren!

Ingen kommentarer: