onsdag 30. april 2008

Klær!


Min fine fine jakke, med mine fine matchende solbriller, pengebok og skjerf, what a style!


Jeg kan vel kalles over gjennomsnittlig glad i klær, å kjøpe klær, å skifte klær, og å ha mest mulig klær, ergo minst mulig plass til mer i skapet! Dette gjør meg nødvendigvis dårlig på penger også, og det er jeg jo forsåvidt. Jeg tror jeg generelt sett bruker for mye penger på tull. Et av nyttårsforsettene mine var jo å bli god på penger, men i løpet av årets fire første måneder, kan jeg ikke se den heelt store forskjellen på 2007 og 2008 sånn økonomisk. Synd, trist og leit! men jeg koser meg glugg ihjel med nye klær, all den deilige maten jeg spiser(som forsåvidt er rimelig sunn for tiden, den delen av nyttårsforsettet har gått veldig fint, siden påske allefall, men sunn mat koster penger!) og øla jeg drikker, og de timene jeg gjør noe kult som koster penger!

Og det tenker jeg å fortsette med! Derfor jobber jeg på spreng, for å kanskje få råd til et speilreflekskamera, og til slutt kanskje en liten hund! Så nå tenker jeg å spare! wish me good luck! tror jeg trenger det!

5 kommentarer:

Anonym sa...

halloisen,tante på Strømmen her som leser dine story og ler, du er jo bare ufatteliggod og skrive Tonjemor. I morgen skal jeg hjem til nord og feire mor sin 80 års dag. Det bli koseligt. Hey så lenge og gleder meg til å kikke på siden din ijgen. Stor klem fra Tante Nina :-)

Tonje sa...

Så morsomt å høre! Veldig glad for at du leser bloggen min, håper du kan få mine kjære foreldre til å gjøre det samme, så du er herved satt på saken;)

Anonym sa...

Halloen igjen, ja jeg skal få de til og lese og skrive jeg når jeg kommer opp. Flyet går ikke før 1850, og tiden går jo bare så sinnsyk sakte her, lurer på hva jeg skal gjøre for å få tiden til å gå.....
Har vaska huset, rydda og tenker å gå i dusjen snart, men bruker jo ikke 3 timer til det heller....

Regn og dritvær her på Strømmen så må nok ta en drosje til Lillestrøm etterpå. har du kjøpt deg ny sort veske nå? Det gjorde jeg og forrige helg i sweden, en Bjørn Borg veske som jeg hadde sett meg ut helgen før. Du kan tro jeg prøvde den, satte tilbake, prøvde igjen og satte tilbake, til slutt skulle butikken stenge og jeg tenkte shit au vet jeg kommer til å angre om jeg ikke kjøper den selv om jeg har et dusin sorte vesker fra før,men ikke den fasongen, hm merkelig a gitt. Og så var det jo et + at det var 20% på den.:-) Hilsen Tante igjen.....

Anonym sa...

Hei igjen Tonjemor, ja da er jeg kommet meg nordover og da kan du jo tenke deg at solen også forsvant når jeg kom. Så idag duskregner det, men skal si mor di har fått sol på seg i går hun var skikkelig rød på brystet kan du tro. Så idag er det overskyet og litt små regn men da er det vel sol og fint søraførr vil eg tro....

Ja nå står ho h er og ser åssen jeg gjør dettan, så får håpe du får noen helsninger fra dem og etter hvert. Hiv og hoi vi talast hilsen Tante Nina ijgen.....

Kristin sa...

Du e så tøff! ;)
Tøffa mi! <3