tirsdag 15. april 2008

tegnet står i eksamen!

Eksamenstiden er over oss Medievitere for tiden, som vanlig er UIO ikke på min side, gir så klart oppgaver fra ting jeg ikke har lest, er det ikke typisk. Hva faen skjer med å legge hovedvekten til Bokas 15 siste sider, av 518 sider egentlig? Typisk i allefall, VELDIG TYPISK! Så neste eksamen så begynner jeg bak i boka og leser meg fremover, jeg tar en arabisk en, så ser vi hvordan flaksen utspenner seg da.

Ti sider om nettverksorganisert infrastruktur liksom, har rundt 5 sider og står fast, hva gjør man da? Kunne tenke meg tips og slikt om hvordan for det første, jeg kan lære meg at semestret ikke begynner uka før første eksamen, hvordan jeg skal lære meg at det jeg leser aldri kommer på eksamen, og ikke minst, hva F man gjør hvis man nå er i situasjonen jeg har havnet i nok en gang!?

Dessuten så kunne jeg trenge noen som er skikkelig skikkelig god i norsk. Jada jeg er norsk liksom, men jævla dialekta man begynte å skrive i 97 når man fikk pc og mobil har liksom ødelagt noe av formuleringsevnen på bokmål, det er helt forferdelig. Mulig at det ikke har noe med dette å gjøre, men hadde jeg fått skrive på dialekt, så hadde jeg allefall kunne satt ting i sammenheng!
Jeg tror i allefall at det er det dette skyldes, men det kan også være det faktum av at jeg rett og slett ikke er noen akademiker, jeg er nok mest en fri-skriver jeg!

Men virkelig, hvis noen kan gå god for at de kan lære meg noe, så still gjerne opp!!

Ingen kommentarer: