fredag 25. april 2008

(Vid)underlige ting!

Lille hesten, med ironisk nok, HESTEHALE, som jeg møtte på i dag når jeg gikk tur!
Elefantene jeg møtte i dag. Store saker=mye bæsj!
Fine hesten, som ble kjempelei seg for at ikke han fikk gå tur sammen med den lille.. prrrr!


I alt dette finværet, som jeg forøvrig setter veldig, veldig stor pris på, og overhodet ikke er over i mårra som disse værfolka melder, så går jeg tur. Sammen med kjæresten. Viktig å ha noen å gå med, da blir alt så mye mer morsomt! Det er nemmlig to ting man må ha med seg når man skal gå tur; En god venninne/kjæresten sin, OG kanskje det aller viktigste, et KAMERA! Jeg er så glad i mitt utdaterte kamera fra 2004, med bare 4 mega pixler, med stor skjerm, og helt OK zoom. Skulle seffølgelig hatt ett sånnt fancy speilrefleks et, men dobbelt så mange pixler som det jeg har i dag, men jeg sto ikke først i køen når vinnerflaks eller naturlig god økonomi ble utdelt, for å si det sånn!

Men i allefall.. Jo forresten. Er fint å gå tur aleine også, men ender som oftest opp med å ta ringerunden på hele telefonlista mi mens jeg praktiserer dette!

Men i allefall, igjen!

I dag var en av disse dagene, en fotosafari med kjæresten, og de underligste ting kan skje i Oslo.

Vi møtte på en hest, en liten hest som var ute og gikk tur, ja og et par elefanter da, noe som knapt nok kan kalles hverdagskost, selv i hovedstaden!

Men følte at det var viktig å dokumentere dette, spesielt siden omtrent ingen tror på meg at jeg har sett elefant i fjæra(!!!) hjemme i nord! Men det har jeg, trodde først jeg var noe omtåka av den rustne spikeren som satt fast i foten min 5 minutter før jeg såg dette, men jeg så rett, det for å gikk en heelt ekte elefant i fjæra! (Sircus Merano var i byen, men det unnlater jeg jo såklart å fortelle, hvis ingen spør!)

Men i dag var altså Elefanten og lillehesten ute og gikk tur! CHECK IT OUT!

SO LONG SUCKERS! I mårra er det meldt regn, så kanskje det dukker opp noen krokodiller uttafor vinduet mitt! (Som forhåpentligvis kan ete den jævla svære rotta jeg så nedi veien her i dag, åh grøss og gru!)

Ingen kommentarer: