fredag 7. november 2008

Helg!

Jeg lover det jeg holder... ehm.. jeg holder det jeg lover!
I dag har jeg jobbet. Flinke meg... Ikke med skole, men det lover jeg å gjøre en gang VELDIG snart!
Jeg bruker å ha med meg ei skolebok i veska, sånn at jeg kan lese i matpausene, men det kan da umulig være min skyld at jeg er så forbanna populær at det alltid er en eller annen som har lyst å lunche sammen med meg!?!

Anyways... I mårra er det julebord. Med Oslo City.. Det blir i og for seg spennende.. Jeg merker at jeg gleder meg, og har alle planer om å være en av de drita nordlendingene der, og vil dermed ha som mål å overgå fjorårets 11 anmerkninger! (Jeg kunne ikke bry meg mindre om det vil si at butikken ikke får dra til neste år, for da jobber forhåpentligvis jeg i... tja, dagsavisen kanskje! høhø, ambisjonene er det fortsatt ingenting å utsette på, ei heller fantasien)

I kveld blir det pizza. Hjemmelaget sådan, nå er jeg drita lei av å bli lurt av de her ferdipizza-produsentene og deres mini-pizzaer! Husker ikke om jeg sa det, men den derre nye pizza originale, den er jo faen ikke stor nok til å mette en baby en gang!

Åja, jeg skrev origiAnale først, og holdt på å le meg i hjel! HUMOR!

Ha en fin helg, regner ikke med å få flere oppdateringer i løpet av den, da jeg allerede har avtalt med mamma at hun ikke kan ringe før seeeent søndag kveld for å være sikker på å få tak i meg.. disse herlige ambisjonene! Er likevel redd for at jeg stuper før klokken 1, da jeg skal jobbe hele dagen i mårra... Håper dagen går fort, og at jeg våkner opp i mårra tidlig og er like natur-speeda som selveste David Dai Lama, som jeg tror jeg har nevnt i et tidligere innlegg!

Ingen kommentarer: