tirsdag 11. november 2008

Shame on TV2!

Jeg er oppgitt, rett og slett.
Tv2 har i dag en artikkel på sine nettsider hvor det står at Tone Damli Aaberge er singel igjen. Okei tenker jeg, går inn og leser, bare for underholdningsverdien sin skyld, da jeg virkelig driter i om Danse-Tone, Idol- Tone eller Tone med tunga er singel.

Det som derimot provoserer meg, er at TV2, som kanskje er Norges største tv kanal, presterer å referere til facebook(!!!) i sin artikkel om at det er slutt mellom Tone og kjæresten.
Det som provoserer meg enda mer er at de at på til presterer å skrive; "Både Tone Damli Aaberge og kjæresten Simen har forandret status på nettstedet Facebook fra «in a relationship» til «single». Tidligere i dag kom meldingen om at «Simen Wardenær og Tone Damli Aaberge ended their relationship.»" (TV2.no)

In a relationship du liksom.
FY fader så tåpelig. Greit at det er på God Kveld Norges underholdningssider på TV2s hjemmeside,, men kan noen fortelle meg når Facebook ble godkjent kilde for om noen er sammen eller ikke?
Dumme, dumme God Kveld Norge!

Ja, og i følge TV2 Sporten, så har Kjetil Rekdal slutta å snuse.. for en NYHET dere!!!

2 kommentarer:

Ida Aurora sa...

hehehe...!!

synes det er imponerende at det går an å engasjere seg så mye over TV2 underholdning..men men, bra de har sin engasjerte seerskare;)

Tonje sa...

hehehe.. ja, ikke sant.. Vel la meg si det sånn, jeg har vel kanskje blitt litt vel kildekritisk etter et år med mediefag ja;)