torsdag 6. november 2008

Flotters!

Endelig, endelig, eeendeliiig har vi klart å skaffe oss eget nett i leiligheten! Nå har vi snika på naboens elendlig nettverk (fy og fy) siden juli, og jammenta kjenner jeg meg igjen i setningen; "Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves." Nei det stemmer!

Siden sist er det i grunnen ikke mye nytt, vi ga en hundrelapp til blå kors (ganske bra til fatterslige studenter å være synes jeg nå selv), jeg jobber rævva av meg men er fortsatt like forbanna blakk, og må i ny og ne ty til "ukelønn" fra sparebanken far (pappa er så spandabel av seg, at når han betaler regningene sine så tenker han plutselig på dattra som sitter i storbyen å prøver å leve på 33,- uka, men ikke klarer det helt!)

Jeg har vært litt rebelsk, sliten, trøtt og lei, umotivert, sulten, mett, hyperaktiv og i ganske mange ulike humørfaser, men det kalles å være menneske, og det er ikke så mye mer å si om den saken!

Jeg har også funnet ut at sparebanken far OG mor gir meg penger i julegave, sånn at jeg kan finne igjen kreativiteten med foto, er det ikke deilig?

Men nå som jeg har nett igjen, lover jeg at dårlige unnskyldninger for en lite oppdatert blogg skal bli borte, skjerpings!

Ingen kommentarer: