mandag 10. november 2008

Sofasøndag!

Jeg veit ikke helt når man kvalifiserer et julebord som vellykka. Er det når man husker alt, har hatt en fin kveld med god mat, tatt det med ro på drikkefronten og satt fint og hørte på bandene på scenen? Eller er det når man, som i mitt eget tilfelle, spiste god mat, drakk alt for mange enheter, rocka villt med bandene på scenen, måtte ha en kollega til å holde håret mens man sjøl sjekker innsida av toalettet med nøyaktighet, men likevel sitter igjen med følelsen av en jævla bra kveld!?
Ikke vet jeg, men jeg veit at jeg var ikke den eneste som hadde det sånn i går, og at det ikke er bare meg som har hatt en ganske dårlig dag i dag.
Ja, også satte jeg stor pris på endelig å få sett Surferosa live, for de var nemmlig der og spilte, og det var gøy, gøyere, gøyest!

Men til tross for at også toalettskåla hjemme har vært inspisert i dag, så har jeg egentlig hatt en veldig fin søndag. Jeg har bare daffa på sofaen, drukket eks antall liter "brus med fruktsmak" fra first price (den er faktisk veldig god skal jeg bare si dere, ikke diss), spist hjemkjørt dollypizza, potetgull, sjokkis, og hengt med en småfyllasjuk kjæreste, ja, jeg har kosa meg!!

Jeg setter faktisk overraskende stor pris på disse fyllasyke-søndagene jeg. Nei, jeg liker ikke å være dårlig, men det er så kjempedeilig at man kan skylde på det en gang i blant når man ikke orker å gå ut av døra, ta telefonen når noen ringer, eller gidde å gå på do og sånn.
Men jeg lover, nå skal jeg allefall ikke drikke før premierefesten på torsdag!!!
Heyyo!

Ingen kommentarer: