fredag 7. januar 2011

+8

Tilbake til natta som var...

Det var ikke fortsettelse følger i Baywatch for de som måtte være interessert, men det var en dobbeltepisode av John and Kate pluss eight på svensk tv4.. Herregud, jeg misliker de ti menneskene der. Men, finn noe som er morsommere å se på mellom 04.00 og 06.58 (God Morgen Norge, fjernsynets koseligste program starter da). Det er bare reptiler på Animal Planet og biler og motorsykler på Discovery, John and Kate pluss eight virker brått mer interessant. Men, virkelig, jeg må si det, hvem faen bestemte at den familien burde få sitt eget program? Den dama er jo helt tragisk og panisk og ja, kjemperar! Mens jeg så på det så innså jeg at jeg burde virkelig, virkelig få bestillt meg den returbilletten til Oslo snart, men jeg har ikke kommet så langt i dag heller.. I mårra, i mårra, men ikkje i dag! Lurer på om jeg egentlig trives litt for godt på Finnsnes, og om det derfor er grunnen til min treighet, eller om jeg bare er lat?! Jeg håper på det siste. Svensk TV4 er forresten en jævla bra kanal, skjønner ikke hvorfor GET tar 60 kroner ekstra i måneden for den, men jeg vurderer å bestille, har tro på at det er verdt det.

Tonje + eight

Ingen kommentarer: