mandag 24. januar 2011

Lykke!

Herregud, lykken smiler til meg om dagen! BURSUKA er i gang, og om et døgn, en time og 29 minutter har jeg BURSDAG!!! HURRA for bursdag! Jeg, som sagt, E L S K E R Bursdag. Bursdag må skrives med stor B, og aller helst, med store bokstaver og utropstegn bak, gjerne flere! Ja, jeg er barnslig, men jo eldre man blir, jo mer sjarmerende er det... eller? Dette er ikke statistisk bevist, men jeg skal være det i et år til, til neste år skal jeg jo bli voksen... kanskje, hvis livets vei fører meg inn i de voksnes rekker da.. det spørs.

Anyways.. Lykken.. Hotel Cæsar er i gang, og nok en gang har get-boksen vunnet prisen som dagens fantastisk-dings. PVR-boksen er den viktigste dingsen en travel tv-slave kan (l)eie.

Men fy så bra det er, Hotel Cæsar altså.. Den krever nesten store bokstaver og utropstegn bak! Og jeg har lyst å skrive master om CÆ(i Nord-Norge sier vi cÆsar, ikke cEsar!)SAR! (Eller om wikileaks, men det er en annen historie)... Lurer på om det er for seint å bytte.. velvel.. Lykken smiler! Og i morgen begynner jeg KANSKJE på SATS (men det skriver jeg med små bokstaver!) Jeg har hørt man blir lykkelig av det.. Herregud, så teit!

Prekas, og husk å sende melding på bursdagen min... Nummeret finner du på telefonkatalogen.no, om du ikke har det fra før!

Tonje aka Mrs Lykkelig.

2 kommentarer:

Tanteonge sa...

ja va`dæ ikkje vakkert

Tonje sa...

Jo, vakkert :)