mandag 3. januar 2011

Nytt år, whatever!

Facebook vrimler av statuser hvor folk tror de skal bli et mye bedre menneske i år enn i fjor (ikke fjorD). Trening, sunn kost, røykekutt og minus ti kg er den troen de har på seg selv i 2011. Personlig sier jeg som mamma pleier å si: "Tro kan man gjøre i kirka". Jeg har sagt det så mange ganger før, jeg er ikke pessimist, jeg er ikke optimist, men jeg er realist, og sannheten er at de fleste av dere ikke er ti kg lettere, har sunnere innvoller eller six pac i løpet av dette året heller om dere ikke hadde det tidligere.

Jeg derimot, som den realisten jeg er, har mye mer penger på konto, har vært på minst tre utenlandsreiser, er den nye sunnhetsdronningen, har en relativt ok jobb i media, og jeg har en biceps dere bare kan misunne meg ved utgangen av 2011.

Godt nytt år, folkens, og lykke til med å komme gjennom januar uten å bryte nyttårsforsettene deres!

Realist-Tonje

Ingen kommentarer: