tirsdag 25. januar 2011

Fasinert!

Nå er jeg altså så fasinert! På Facebook går det å snakke med mange samtidig om man er i gruppe i lag.. Hvor kult er ikke det egentlig? Kjempekult! Jeg synes det er rasende festlig, og vurderer å gjøre det i alle gruppene jeg er medlem i. Må jo være den beste måten å bli kjent med folk på...

En annen festlig Facebookgreie jeg har tenkt på er at det må være gøy å bare melde seg Attending til alle eventer som vennene dine blir medlem av, bursdager og lignende. Hva sier den som oppretter gruppa da? Og enda bedre, man kunne crashet hele partyet, for man sto jo på attending..

Men, over til noe som er MYE viktigere! Bursdag om under en time.. herregud, sommerfuglene kryr inni magen. Det er vel litt unormalt når man fyller 25? Eller? Det skjer liksom noe med meg når jeg har bursdag, jeg blir liksom alltid et lite barn igjen. Men jeg trøster meg med at det er viktig å bevare barnet i seg.. Nå skal jeg fortsette å feire Pre-Bursdagen min, so long!

Pre-Bursdagshilsen fra Tonje

2 kommentarer:

Marte sa...

LoL. Skal vi ta en samtale snart. Kanskje på Trivli´Torsdag. Eller på deltidsansatt på Cubus? Moro-Tonje. Og jeg sier ikke gralla før det er Dagen.

Tonje sa...

Ja, det er kjempelol, jeg lo meg ihjel.. Kan ikke vi begynne å sette oss på attending, ville vært typisk oss! Det var på Cubus Ekstrahjelper-siden jeg fant det andre ut, festlig! Og det er greit, Gralla anytime i løpet av morgenDagen!