torsdag 6. januar 2011

Nattlige begivenheter.

Det er virkelig ikke måte å hva man finner på i stede for å sove på natta når man har ferie. I løpet av jula har jeg rydda i alle gamle papirer og skrot hjemme på pikerommet, lært alt om barneoppdragelse fra Supernanny, prøvd å lære meg å imitere Cartman, men funnet ut at Kenny er den letteste, og vært den eneste av vennene mine som er pålogga facebook omtrent hver natt. Men nå har jeg funnet en ny hobby, BAYWATCH!

Baywatch er barndomsminner for meg, og det er så gøy, for det er rett og slett fantastisk dårlig, fantastisk, men jævlig dårlig liksom. Jeg liker det. Fine-Hobie er med, og han var en av mine første tv-forelskelser, og Pamela Anderson hadde fortsatt alle ribbeina i behold, kan jo ikke bli annet enn bra! Men natt til i dag (onsdag for meg fortsatt) var det en to be continued-episode, og selvfølgelig måtte jeg tvinge(?) meg selv til å være våken til å se den neste, som går nå. Og det verste er, det ligger an for at det blir en fortsettelse følger i dag og! Dette vil ingen ende ta, men jeg lurer på om det er smart av meg å tenke på å bestille en retur billett til Oslo snart, for å få slutt på galskapen.

Likevel... Neste gang noen spør meg hvilke favorittserier jeg har, skal jeg ikke bare si Gilmore Girls og How I Met Your Mother, men også Baywatch, Hotel Cæsar og Home And Away! YEAH, og jeg er stolt av det... (Six Feet Under er selvfølgelig den ultimate favoritten, men etter å ha hengt mye på Chateu Neuf det siste året, har jeg i likhet med resten av gjengen der, lært meg at alt skal være så ironisk, som jeg forresten vil komme tilbake til senere).

Rød badedrakthilsen fra Tonje

Ingen kommentarer: